První kontakt a organizace před svatbou
Zajímá Vás, jak probíhá svatba s DJem? Všechno začíná vyplněním jednoduchého poptávkového formuláře. Jakmile dorazí, přijde automatické potvrzení o přijetí dotazu. Používám profesionální CRM systém, který mi pomáhá s odpovědí, nabídkami a hlídá, abych na nic nezapomněl.
Jakmile se dostanu ke kalendáři, prověřím termín a pokud mám volno, vytvořím a odešlu svou cenovou nabídku podle zadání. Součástí nabídky jsou i doplňkové služby: AI nebo klasický fotokoutek, svatební tombola, stírací losy, plakát, fontánky, balónky, bubliny a další. Pokud mám obsazeno, doporučím prověřené kolegy.
Souhlasí-li klient s nabídkou, může ji online potvrdit, doplnit základní údaje ke smlouvě a obratem obdrží smlouvu i fakturu. Platba je vždy rozdělena na dvě části: 4 000 Kč rezervační poplatek a zbylá částka jako doplatek v den konání svatby.
Po zaplacení rezervačního poplatku dostává klient potvrzení o přijaté platbě a také závazné potvrzení rezervace termínu. Součástí této zprávy jsou také informace, co bude dál.
Předsvatební schůzka
Tři měsíce před svatbou klient obdrží další email na téma plánování osobní schůzky (nebo videohovoru) a v neposlední řadě také informace k výběru pozadí a ozdobného rámečku pro fotokoutek, pokud si jej klient objedná. Na schůzce probereme zábavu, tradice, co kdo má rád nebo nerad, přítomnost rodičů, čas a místo obřadu, možnosti parkování, hudbu, a třeba i to, zda se vejdu na parkoviště s obytnou dodávkou. Projdeme kompletní nabídku svatebních her – klasických i mých vlastních autorských. Na závěr řešíme povolení k focení a natáčení pro moje sociální sítě.
Dva týdny před svatbou posílám podrobný dotazník s podobnými tématy – aby bylo vše černé na bílém. Součástí jsou i kolonky na konkrétní písničky nebo odkazy na playlisty. Čtyři dny před svatbou pak ještě posílám finální potvrzení dat, místa a času.